Klantenservice

Retour: Hoe werkt het?
De retourzending moet aan een aantal voorwaarden voldoen:
  • Retourzending binnen de retourtermijn: Dat betekent dat u de producten 14 dagen na ontvangst retour heeft gezonden.
  • Producten zijn in nieuw staat: Slechts gebruiken, passen en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen.
  • Geleverde toebehoren: Alle etiketten, verpakkingen en toebehoren zover mogelijk in originele staat meezenden.

Wij verzoeken om bij de retourzending het volledig ingevulde retourformulier bij te voegen. Indien u deze niet meer in uw beschikking heeft, kunt u een nieuw exemplaar aanvragen per e-mail. U kunt eventueel ook op een briefje uw persoonlijke gegevens en bestelnummer schrijven en verpakken met uw retourzending. Indien wij deze gegevens niet hebben, kunnen wij niet achterhalen bij welke bestelling de geretourneerde artikelen thuis horen.

Na ontvangst van uw retourzending zullen wij binnen 14 dagen uw geld, afhankelijk van de betaalwijze, terugstorten of terugboeken op uw rekening. Buiten het hoogseizoen is dit meestal zelfd binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst. Zodra uw retourzending is verwerkt, ontvangt u van ons een automatische e-mail ter bevestiging.

Lees verder over..