Gratis verzending en gratis retour (NL)*

FAQ NL

Over welk gebied heeft u een vraag?







Bestelling

Kies als eerste alle artikelen uit die u in uw winkelwagentje wilt leggen.

Bent u klaar met winkelen en wilt u uw bestelling versturen, volg dan de volgende 6 stappen:

Stap 1 - Winkelwagentje: Controleer uw artikelen op de juiste maat, kleur, aantal, merk etc.

Stap 2 - Aanmelden: Log uzelf in als u al een account heeft, of kies voor de mogelijkheid bestellen als nieuwe klant, dit is ook mogelijk als u al eens bij ons heeft besteld maar geen account bij ons heeft aangemaakt. (Door een bestelling als een nieuwe klant wordt ook geen klantenaccount geopend.)

Stap 3 - Leverinformatie: Controleer of het opgegeven adres en Emailadres correct is en kies eventueel voor een ander leveradres, dit kan bijvoorbeeld uw werkadres zijn. Hier heeft u ook de mogelijkheid een opmerking of vraag betreffende uw bestelling te plaatsen.

Stap 4 - Verzending: Hier kunt u de verzendmogelijkheid kiezen.

Stap 5 - Betaalwijze: Hier kunt u de betaalmogelijkheid kiezen en de benodige informatie invoeren. Gelieve bij betalen per creditkaart ook de controlecode op de achterkant van de kaart en de afloopdatum van uw kaart te controleren.

Stap 6 - Bevestiging: Hier kunt u al uw gegevens nogmaals controleren, moet u bevestigen dat u akkoord gaat met onze algemende voorwaarden en kunt u uw bestelling versturen.

Indien u al deze stappen correct heeft uitgevoerd is uw bestelling bij ons aangekomen en versturen wij een automatische bestelbevestiging naar uw Emailadres.

Indien u geen automatische bevestiging heeft gekregen, is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Het meest voorkomende is dat er een typfout in het e-mailadres is gemaakt of een verkeerd e-mailadres is doorgegeven. Het kan ook gebeuren dat de bevestiging in uw spambox is beland. In enkele gevallen kan er iets mis zijn gegaan met de plaatsing van de bestelling.

Neem in ieder geval even contact met ons op als u geen bevestiging heeft ontvangen, zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.
Bepaalde dingen kunnen wij in uw bestelling veranderen. Indien u de verkeerde maat of kleur heeft besteld, is dit bijvoorbeeld geen enkel probleem. Wij kunnen de artikelen eenvoudig in ons magazijn omwisselen, mits deze nog op voorraad zijn.

Wij kunnen echter geen artikelen toevoegen, of bijvoorbeeld artikelen omwisselen die duurder zijn zodat het totaal bedrag hoger uit komt. Dit omdat wij geen hoger bedrag van uw rekening of mogen boeken dan het bedrag van uw bestelling. Normaal gezien is de beste oplossing een tweede bestelling te plaatsen en te betalen zodat wij beide bestellingen samen kunnen versturen.

Neem in beide gevallen contact met ons op, zodat wij een oplossing kunnen vinden.
Bestellen zonder account
Bij alle bestellingen geplaatst via LACE worden standaard geen accounts aangemaakt. In verband met de privacy slaan wij u gegevens namelijk niet op zonder uw toestemming. Als u in het verleden een bestelling heeft geplaatst en u kunt uw wachtwoord niet meer herinneren, is het goed mogelijk dat u geen account heeft aangemaakt. U kunt voor de zekerheid altijd navraag doen bij onze klantenservice of uw e-mailadres in ons klantenbestand voor komt.

Wel een account aangemaakt, maar problemen met inloggen
U kunt altijd via de volgende link 'Wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord opvragen. Het systeem zal u dan een e-mail toesturen voor het resetten van uw wachtwoord. Niet ontvangen? Kijk dan ook even in uw spam-box. Wellicht is het daar in terecht gekomen.

Mocht het aanmelden op deze manier ook niet lukken, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen uw wachtwoord niet inzien, maar wellicht kunnen wij u assisteren in het herstellen van uw account.

Levering

Helaas hebben wij geen directe invloed op de leverdatum bij een klant - Alleen op de verzend datum.

U kunt altijd als opmerking bij uw bestelling vermelden dat u uw bestelling pas later nodig heeft. Wij versturen met DPD en de meeste bestellingen worden 2, soms 3 werkdagen, na verzending geleverd. U kunt in het vakje voor opmerkingen bij uw bestelling natuurlijk vermelden vanaf wanneer wij uw bestelling kunnen versturen. Wij zullen dan contact met u opnemen indien er hierover nog vragen of problemen zijn.

Indien u wenst het een bepaalde datum te ontvangen en het blijkt dat dit NIET mogelijk is, annuleren wij uiteraard uw bestelling en ontvangt u het aankoopbedrag terug.

De levertijd geven wij op de website bij de artikelen aan. Een gedeelte van onze collectie kunnen wij binnen 1-2 werkdagen versturen. Bij grote bestelingen, of artikelen die niet in ons hoofdmagazijn op voorraad zijn kan de levertijd 2 weken zijn. Bekijk de levertijd van al uw bestelde artikelen in uw winkelwagentje en neem bij verdere vragen gerust contact met ons op.

Wij leveren enkel naar Nederland en Belgie, er kunnen wat langere levertijden ontstaan omdat wij de bestellingen naar het buitenland moeten versturen.

Wilt u een levering naar een ander land, bekijk dan onze landelijke online- shops.

Wij versturen enkel naar de landen waar wij online- shops hebben of naar Duitstalige gebieden.

Levering
Levertijd: 2-3 werkdagen.
De minimale orderwaarde bedraagt 30 EUR.
We hebben 30.000 producten op voorraad. Ieder artikel toont beschikbaarheid.

Betaling: iDeal, Creditkaart, Vooruitbetaling / Bank-giro overschrijving (KBC Bank NV. Rotterdam, Nederland).
Nederland: Verzendkosten: 0,00 Euro vanaf 30 euro
Belgi
ë: Verzendkosten: 0,00 Euro vanaf 30 euro
Frankrijk: www.lace.fr
Duitsland & Luxembourg: www.lace.de

Retour voorwaarden

Wanneer de maat, kleur of het model niet past, kunt u de bestelde artikelen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Slechts artikelen in de originele staat, dus schoon en niet gedragen, maar slechts gepast en natuurlijk voorzien van alle aangehechte labeltjes worden door LACE geaccepteerd. Wij betalen u het reeds betaalde bedrag van de geretourneerde artikelen terug, direct omruilen gaat helaas niet. U kunt direct een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste artikelen. Om uw bestelling te retourneren kunt u gebruik maken van een DPD label dat u via de volgende link aan kunt maken, het retourneren is alleen met dit label gratis mogelijk.


De actuele verzendkosten vind u hier: www.lace-lingerie.nl/page/versandkosten


Ons advies is om zodra u uw bestelling heeft ontvangen, deze te controleren. Onze bestellingen zijn met tape dichtgeplakt en in geval van beschadiging van de verpakking dient u dit meteen als klacht bij DPD en onze klantenservice te melden. Meld daarbij ook nadrukkelijk dat de inhoud van het pakket niet (meer) compleet is. Het is voor verder onderzoek altijd belangrijk zo snel mogelijk foto's als bewijs te maken en snel te handelen.

Is uw pakket niet beschadigd maar ook niet volledig of bevat bijvoorbeeld verkeerde artikelen, neem dan zo spoedig mogelijk ( eventueel met foto´s van het pakket of de artikelen ) contact met ons op. Dan kunnen wij dit verder onderzoeken en zo spoedig mogelijk voor u oplossen.

Indien u een beschadigd pakket in ontvangst neem, zou u liever nog vòòr het tekenen de inhoud onderzoeken. Is de inhoud ook beschadigd of vervruild, neem het pakket niet aan maar neem graag contact met ons op.

Indien u de beschadiging iets te laat ontdekt, neem zo spoedig mogelijk met ons contact op met eventuele foto's. Gelieve dit ook zo spoedig mogelijk de leverancier ( DPD ) door te geven.

Waar mensen werken, worden helaas fouten gemaakt. In zeer zeldzame gevallen kunnen fouten bij leveringen voorkomen. Als u een verkeerd product heeft ontvangen, neem dan meteen contact met ons op. Wij zullen dit onderzoeken en oplossen.

Betalen

Bij ons kunt u betalen met iDEAL, Paypal, creditkaart en natuurlijk ook per bank of giro overschrijving.
Het bedrag wordt pas afgeboekt zodra wij uw bestelling versturen.

Indien een artikel niet meer op voorraad is en wij de rest van uw bestelling wel zullen versturen, wordt het bedrag dat wij afboeken natuurlijk in mindering gebracht.

Producten

Als een product is beschadigd of gebroken, stuur ons dan a.u.b. een e-mail met het betreffende bestelnummer (of e-mailadres). om welk product het gaat en een omschrijving van de klacht. Eventuele foto's van de klacht kunnen het proces met beoordeling versnellen.

Na ontvangst van uw bericht, kunnen wij samen naar een oplossing zoeken. Meestal vragen wij u het beschadigde of gebroken product gratis aan ons op te sturen. Denk er hierbij wel aan dat gebruikte producten eerst gewassen moeten worden voordat u het opstuurt.

Zodra wij het product ontvangen, zal onze klachtenafdeling het verder behandelen. De verwerkingstijd is gemiddeld 1 a 2 weken. Bij goedkeuring van de klacht, zullen wij indien mogelijk een nieuw exemplaar toezenden of het aankoopbedrag vergoeden.

Alle producten die bij ons gekocht zijn hebben een garantie periode van 2 jaar vanaf de datum van aankoop, tenzij anders vermeld in de product omschrijving.

Heeft u kort geleden een product gekocht en is het nu in prijs verlaagd of in SALE?
Wij betalen het verschil van reeds bestelde producten die naderhand worden afgeprijsd niet uit.

Als een bestelling heeft geplaatst en er achter komt dat u vergeten bent een kortingscode toe te voegen of het gevoel heeft dat wij een verkeerd bedrag in rekening hebben gebracht, neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan voor u kijken of we alsnog een eventuele verrekening kunnen uitvoeren.

Bij ieder artikel kunt u de levermogelijkheid bekijken. Hieronder een voorbeeld. naleveren

  • Als het vakje van de maat groen is, dan hebben wij deze momenteel op voorraad in ons magazijn en kan volgens normale verzendtijden worden verzonden.
  • Als het vakje geel is, gaat het om een continuiteits product. Wij hebben het dan momenteel niet op voorraad, maar kunnen dit dan bij onze leveranciers nabestellen. De verzendtijd wordt dan tussen 7-14 dagen.
  • Als het vakje Rood is, is het artikel uitverkocht en niet meer leverbaar.


Sommige nieuwe artikelen bij bepaalde leveranciers worden ook periodiek aangevuld. Dit betekend dat ondanks een rode markering, het toch weer beschikbaar kan worden. Neem dus altijd even contact met ons op als een gewenst artikel niet meer op voorraad is. Dan kunnen wij informeren wat de mogelijkheden zijn.

U heeft altijd de mogelijkheid om op de knop 'Maat niet beschikbaar? te klikken. Daar kunt u uw e-mailadres achterlaten zodat wij u op de hoogte stellen zodra onze voorraad weer is aangevuld.

Wij hebben een aantal Guides opgesteld om zo goed mogelijk te informeren over de verschillende maatvoeringen en pasvormen. Via onderstaande knoppen kunt u een aantal van deze guides bekijken en doorlezen. Mocht u alsnog twijfelen of vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Dan geven wij u zo goed mogelijk passend en persoonlijk advies.

Sinds kort bieden wij voor onze Nederlandse klanten ook Skype-Fittings aan. Met deze methode brengen wij u digitaal in onze paskamer. Zo kunnen wij elkaar zien en live adviseren in pasvorm, model en maat. Voor meer informatie over onze Skype-Fittings kunt u contact opnemen met onze klantenservice.



Retouren

De retourzending moet aan een aantal voorwaarden voldoen:
  • Retourzending binnen de retourtermijn: Dat betekent dat u de producten 14 dagen na ontvangst retour heeft gezonden.
  • Producten zijn in nieuw staat: Slechts gebruiken, passen en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen.
  • Geleverde toebehoren: Alle etiketten, verpakkingen en toebehoren zover mogelijk in originele staat meezenden.

Wij verzoeken om bij de retourzending het volledig ingevulde retourformulier bij te voegen. Indien u deze niet meer in uw beschikking heeft, kunt u een nieuw exemplaar aanvragen per e-mail. U kunt eventueel ook op een briefje uw persoonlijke gegevens en bestelnummer schrijven en verpakken met uw retourzending. Indien wij deze gegevens niet hebben, kunnen wij niet achterhalen bij welke bestelling de geretourneerde artikelen thuis horen.

Na ontvangst van uw retourzending zullen wij binnen 14 dagen uw geld, afhankelijk van de betaalwijze, terugstorten of terugboeken op uw rekening. Buiten het hoogseizoen is dit meestal zelfd binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst. Zodra uw retourzending is verwerkt, ontvangt u van ons een automatische e-mail ter bevestiging.

Lees verder over..

Vanuit LACE geven wij u de mogelijkheid om uw retourzending gratis aan ons te versturen en te volgen met Track and Trace.

Link: Retourlabel aanmaken.

Dit doet u door via bovenstaande link zelf een retourlabel aan te maken voor DPD.
Bij opdrachtnummer vult u uw bestelnummer in.
Bij de overige gegevens vult u uw eigen gegevens in als afzender .
Voornamelijk uw e-mailadres is belangrijk voor de Track and Trace.

Daarna zal het systeem van DPD automatisch onze gegevens op het label zetten als ontvanger.
Daarna klikt u op de knop Maak een retourlabel aan.
Op uw scherm heeft u dan de optie om het PDF label te printen, u ontvangt dit ook in uw e-mail!

Bij document van het retourlabel is de linkerkant voor op het retourpakket.
De rechterkant van de print is een verzendbewijs met de Track and Trace gegevens.

Na het invullen van uw gegevens, heeft u ook de optie om de locaties van DPD Parcelshops in te zien.
U kunt dit eventueel ook opnieuw opzoeken via de Homepage van DPD.

U wilt of kunt geen gebruik maken van het gratis retourlabel?
Neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere hulp voor retour zending en retour adressering.

Helaas is het niet mogelijk om een omruiling voor u aan te maken en producten te reserveren. U kunt de retourzending naar ons opsturen en wij zullen dan zo snel mogelijk de terugbetaling uitvoeren. Voor een andere maat of een ander model kunt u een nieuwe bestelling aanmaken.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt, onze excuses hiervoor.

Indien uw retourzending langer dan 14 dagen geleden bij ons is ontvangen en u uw geld nog niet heeft terug ontvangen, moet u zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen. Dan kunnen wij dit nader kunnen onderzoeken en oplossen.

Indien u het vermoeden heeft een verkeerd bedrag retour te hebben ontvangen, graag ook controleren of u een kortingscode heeft gebruikt. Bij sommige van onze kortingen zijn de productprijzen op de factuur niet per stuk verlaagd, maar wordt de korting onderaan de streep verrekend. Mocht het zo zijn dat u nog steeds het gevoel heeft dat er iets niet klopt, kunt u altijd contact met ons opnemen. Dan kijken en rekenen wij het nog een keer na.

Wij kunnen het geld enkel terugstorten naar de rekening die bij de bestelling is gebruikt i.v.m. veiligheidsregels.


  • LACE Klantenservice: Service@lace-lingerie.nl
  • Klachten over de uitvoering van de Koopovereenkomst moeten zo snel mogelijk nadat u de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend. Bij ons ingediende klachten beantwoorden wij binnen 14 dagen na ontvangst. Als wij een langere verwerkingstijd nodig hebben, bevestigen wij binnen 14 dagen dat wij de klacht hebben ontvangen en geven wij een indicatie aan u wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  • Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
  • De EU-Commissie stelt op internet onder de volgende link een platform beschikbaar voor de onlinebeslechting van geschillen: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Dit platform dient als aanspreekpunt voor de buitengerechtelijke beslechting van geschillen op grond van verkoop- of dienstenovereenkomsten via internet, waarbij een consument betrokken is.


Nieuwsbrief

Klik op deze Link om u voor de Nieuwsbrief aan te melden, vul uw E-mailadres in en klik op ´aanmelden´.


Klik op volgende Link om u voor de Nieuwsbrief af te melden.

Indien u onze Nieuwsbrief toch blijft ontvangen ook nadat u zich heeft afgemeld, controleer dan eerst of u wel het juiste E-mailadres heeft gebruikt. Veel klanten hebben verschillende E-mailadressen.

Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op.

Contact

U kunt contact met ons opnemen via:
  • E-mail: service@lace-lingerie.nl
  • Telefonisch: Stuur ons een e-mail en wij bellen u zo spoedig mogelijk op.
  • Live-Chat: Via onze website met een van onze medewerkers.
  • Facebook: Via @lace.holland.nl

Onze Nederlandse klantenservice is van Maandag tot Vrijdag aanwezig op kantoor, tussen 08:00 en 16:30 uur. Over het algemeen worden alle berichten binnen 1 werkdag beantwoord. In het hoogseizoen of met vakanties, kan dit mogelijk een paar werkdagen vertraging oplopen.

Heeft uw bericht urgentie?
Vermeld dit dan graag in de onderwerpregel van uw bericht. Zo kunnen wij deze berichten met prioriteit behandelen.