Klantenservice

Wachtwoord vergeten
Bestellen zonder account
Bij alle bestellingen geplaatst via LACE worden standaard geen accounts aangemaakt. In verband met de privacy slaan wij u gegevens namelijk niet op zonder uw toestemming. Als u in het verleden een bestelling heeft geplaatst en u kunt uw wachtwoord niet meer herinneren, is het goed mogelijk dat u geen account heeft aangemaakt. U kunt voor de zekerheid altijd navraag doen bij onze klantenservice of uw e-mailadres in ons klantenbestand voor komt.

Wel een account aangemaakt, maar problemen met inloggen
U kunt altijd via de volgende link 'Wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord opvragen. Het systeem zal u dan een e-mail toesturen voor het resetten van uw wachtwoord. Niet ontvangen? Kijk dan ook even in uw spam-box. Wellicht is het daar in terecht gekomen.

Mocht het aanmelden op deze manier ook niet lukken, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen uw wachtwoord niet inzien, maar wellicht kunnen wij u assisteren in het herstellen van uw account.